Jobb & Skola.

Datum:2010-06-14 Tid:11:00:41
Sitter här och förösker söka så mycket jobb jag kan. Jag har gått hemma i snart 5 veckor
och jag måste säga, det suger verkligen. Jag vill ut och jobba igen, asap.
Sitter även och försöker kolla över utbildningar. Gymnasieutbildning på distans, men har
en massa problem. Hittar i fram, bara krånglar igenom en massa hemsidor. Jag hade även
funderat att börja plugga till tandsköterska, men det verkar som att jag måste gått gym-
nasiet för att få göra det. Så jag får väl föröska komma in att plugga distans till våren,
men tills dess måste jag ha ett jobb naturligtvis.

Ellicka tittar på tv. Ska föröska duscha snart och ge henne lite lunch. Så kanske vi drar
oss till Knalleland. Ellicka behöver nya skor, eftersom hon bara har 1 kvar. Hon tappade
den ena när hon var hos M i helgen.

Nej, måste lite mer efter jobb nu.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ring komvux, dem hjälper dig!

2010-06-14 @ 20:39:10
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0