7 Juni.

Datum:2010-06-07 Tid:13:21:56
Först vill jag säga grattis till Emma & Micke, som jag tror, fick sin dotter igår. Jag vet
inte riktigt när tösen landa, men jag har sett ett mms foto på den söta bebisen iaf!
Grattis på er alla, hoppas ni mår bra! ♥

Just nu sitter jag med en grinig unge brevid mig. Eller, hon är faktiskt lugn just nu.
Hello Kitty glass lungar har jag precis märkt. Vet inte varför hon är så ledsen och
förbannad. Hon berättar inte, eller så kanske hon inte kan berätta än, även fast
hon kan prata. Men de är så frustrerande som mamma, när man börjar förlita sig
på att hon kan berätta vad hon vill & känner. Jag glömmer lätt bort att hon bara
är ett litet litet barn som är väldigt osäkert och fortfarande lär sig spårket. Eftersom
hon pratat så länge nu, och talet blir bättre och bättre för varje dag.

Idag är det väldigt tråkigt väder ute. Regnar och är fuktigt. Men såklart är de en
skönt omväxling. Eftersom jag de senaste dagarna har varit så trött på värmen,
och då har de inte ens blivit rekordvamrt ännu. Men ändå så varmt att jag måste
gå me klänning och shorts hemma. Och det irriterar mig något fruktansvärt, efter-
som jag inte klär i klänning. Och speciellt inte när jag inte har tights eller strump-
byxor under. För då ser jag mina bleka vita valar till ben, men ändlöst med prickar
som tjoar omrking som ett stort woodstock där nere, som vägrar låta mig glömma
bort att dom finns.

Och förresten! Jag är över 20 och har barn, så detta är väldigt tröttsamt för mig.
Jag har fått en finne på näsan, en stor finne. Inte en finne egentligen. För att de
börja med en stor stor röd prick som gjorde ont. Men de svullnande inte neråt
eller uppåt. Den blev inte vit eller något, det fannas inget att klämma. Men den
blev större och större. Så tillslut blev jag arg och klämde sönder den, även fast de
egentligen inte fanns något. Så huden givk sönder och de börja blöda. Så nu har
jag ett stort infekterat sår på näsan. Så typiskt.

Nu blir det Alice med Ellicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0