10 Juni.

Datum:2010-06-10 Tid:13:49:15
Här sitter jag oanställd och lägenhetslös och tittar på världens bästa Jamie. Och
även fast jag inte gillar ägg, eller frukost överhuvudtaget så känner jag mig ändå
väldigt sugen på vad han gör.
Just nu tar han även upp något som bryr mig väldigt mycket om. Burhöns. Jamie
tycker inte dom är okej, jag tycker inte dom är okej. Och jag hoppas verkligen
ingen jag känner tycker det är okej att köpa ägg från burhöns. Det är djurplågeri.

Jag kikade runt  på IKEAs hemsida nyss. Gud vad mycket man blir sugen på att
skaffa. Naturligtvis har jag inga pengar att införskaffa något för, så det var egent-
ligen bara elakt mot mig själv att sitta och bläddra omrking där.
Jag hittade leksaker till Ellicka jag vill ha, en växa säng. Bäddmadrasser och en
sängstomme till mig. Gardiner, påslakan, dukar och uderlägg. Servingsfat och bak-
formar och tårtfat. Ja du, IKEA har verkligen allt. Jag blev speciellt förtjust i ett
förkläde och ett parkökshandukar i matchande tyg. Jag är kär, jag vill ha dom!



Jag lämnade ett intresse på en lägenhet idag med. Får ser hur det går med det. Men
det var en 2a på Göta. Så det är bara ett par hundra meter till Ellickas dagis. Det är
nära till stan, tar 5 minuter med buss, 15 minuter att gå. Det tar även max 15 minuter
att gå till Ica Maxi. Bussen går hela vägen upp till pappa & Eva, om vi vill åka och hälsa
på dom. Och bussen utanför affären går upp till Ellickas pappa. Så det hade varit perfekt.
Men något säger mig att jag inte kommer få den, eftersom lägenheter på Göta är väldigt
populära, och jag är inte direkt något man letar efter när man ska hyra ut en lägenhet.

Ska föröska duscha och ta på mig. Sedan föröska städa lite. Jag känner att det är väl
iaf något jag kan tag i att göra nu när jag inte jobbar. Men R jobbar hela dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0