Sexmedel?

Datum:2010-10-22 Tid:17:35:44
Kan man verkligen bli sexuellt upphetsad av tvätt & sköljmedel?
Jag kanske inte blir totalt galen. Men jag känner hur en helt annan kraft tar över min
kropp när jag öppnar en påse tvättmedel, alternativt skruvar av kroken på en flaska
sköljmedel. Jag får den där varma känslan i hela kroppen, och en liten liten del av mig
flyter(kanske fel ordval här) iväg. Den påminner lite om en orgasm. Jag får ju inte så
milda orgasmer, för då kan jag inte psåtå att jag någonsin fått en orgasm. Men det är
lite påminande. Lukta på en flaska sköljmedel och se en Dylan McKay i tighta baseball-
kläder, ja.. Då blir de jobbigt för en viss Anna att sitta still. Nej, kanske inte på ritkigt..
bara lite..

Jag har alltid dragit mig till tvättstugor och dess lukt. Jag minns när jag var liten, de
började redan då. Jag drog mig till tvättstugan hemma, och vill mer än gärna att pappa
skulle göra om pannrummet inför tvättstugan, så de kunde bli mitt rum. Idag förstår
jag att de inte hade funkat. Inga fönster, och min skräck för silverfiskar. Dömt att
misslyckas. Men de hade ju haft en underbar doft och egen ingång. Snacka om att man
hade klivit upp i världen som 10-åring.

Ni som följde min blogg under min graviditet kanske kommer ihåg hur mina dagar såg
ut. Jag spelade mycket Wow, men de var inte de jag tänkte på. Utan jag tvättade ung-
fär varjedag. Det var bland de bästa jag visste! Även idag är de så. Känslan av att
slänga in något smutisgt med en rätt udda odör, och sedan få ut de doftandes av lust
och kärlek. Det är en underbar känsla.

De gick så långt ett tag. Så att när jag hade glömt kläderna i tvättstugan, och gran-
narna hade varit "snälla" mot den höggravida tonåringen, och vikt ihop alla mina kläder,
så började jag gråta. Tacka gud att M jobbade på dagarna, så han slapp se det. Men jag
slet upp mina kassar från källaren. Hällde ut den vikta tvätte i sängen och ruskade till
den. För att sedan sätta på Gilmore girls och kunna sätta mig på sängen för att vika om
allt. Det var min tvätt och min lukt. Ingen ska sno mina smygorgasmer ifrån mig. Dom
är mina!

Många gånger har jag haft funderingarna, om sex i en tvättstuga, hade varit mycket
bättre än på andra ställen. De luktar gott och de känns ganska rent. Jag har aldrig provat
på det. Men förhoppninsgvis en dag, kommer jag kunna vara öppen utåt för förslag för
att testa på detta. Vi får väl se. Men om någon går och viftar en uppskruvad sköljmedels
flaska under näsan på mig, vem vet om jag kan stå emot?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0