Hur fan ska man kunna leva såhär?

Datum:2010-10-14 Tid:19:28:29
Jag vill bara skänka ut en tanke till alla barn här ute i världen, som nu blir misshandlade,
våldtagna, svältjer ihjäl och utstatta för alla andra hemskheter som finns.
Om du läser detta, och sitter som jag, men en varm kopp te i handen. Snälla förösk
greppa stunden och inse hur jävla bra du har det. Just nu finns det ett litet barn, rädd
för sitt liv någonstans. Eller ett livlöst barn, för någon har tagit dess liv.
Förstår du på riktigt vad jag skriver? Att just nu förstörs ett barns livs någonstans,
eller tar slut. Och jag sitter här med en kopp te och klump i halsen och kan inte göra
något. Ser min 2 åriga dotter och undrar, hur i helveta kan man skada ett såhär litet
underbart barn? Hur fan ska man kunna leva med dessa tankar?

Kommentarer
Postat av: Bella

Anna, du är sjukt duktig på att skriva och uttrycka dig. Wow! (syftar på i stort sett alla inlägg du skrivit sedan du kom tillbaka till bloggen nu i oktober). Du borde skriva en bok om allt det där som du skriver om din blogg, tankar, funderingar, dina känslor. Jag är så glad att du är tillbaka och bloggar! Och jag önskar dig allt gott, du är värd det.

2010-10-14 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0