Du kan vara vaken om du verkligen vill.

Datum:2010-10-26 Tid:20:04:09
En av de jobbiga delarna med att vara ensamtående. Jag satt uppe plugga till 4 igår.
Sedan upp igen vid 8 som vanligt med en halvsjuk unge. Hålla igång som vanligt.
Nu är klockan 8 och jag vill sova, jag somnar nästan nu. Ellicka är pigg och vill inte
alls sova, eftersom hon sover längre när hon är sjuk. Jag får inte somna, jag får inte
somna. Måste hålla mig vaken! Herregud, tänk alla saker som kan hända om jag
somnar ifrån henne. Hon kan ramla ur fönster och hitta knivar. Klättra upp i skåp,
rymma hemifrån. Hänga sig själv i gardiner eller jackor. För fan Anna, vakna till,
du får inte somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0