Klippa och klistra var mer för mig!

Datum:2010-11-02 Tid:00:11:31
Fy uschans vad jag satt mig i klistret. Jag har tagit på mig för stort ansvar!
Jag älskar distans. Jag tycker de är jättebra för mig att plugga. Men att plugga dubbla
kurser är ingeting för mig. Jag blandar ihop, blir alldeles trött och snurrig i skallen.
Just nu ligger jag läskigt mycket efter och gjort bort mig en hel del. Skickat in ett oklart
dokument till min lärare, som säkert kommer bli närmare undersökts. Har jag otur tror
dom att de är fusk. I sådana fall blir jag utkickad från kursen, och får börja om. Fyfan.

Jag vill plugga. Jag vill bli klar. Jag vill få en framtid. För Ellicka. Jag måste skärpa till
mig. Lösa ut det. Ska gå in och snacka med Infoteket. Alla mina kurser jag behöver
läsa finns ej i Borås. Så har tittat över att plugga vidare på NTI-distans. Fast flytta till
en annan ort, där alla mina kurser finns att studera. Plus andra pre-jag-ska-läsa-vidare-
till-något-innom-sjukvård-eller-dylikt-kurs.

Vi får se. Just nu måste jag bara klara av Svenska A och Engelska A. Två veckor kvar.
Måste ringa mina lärare imorgon och ha några rejäla disskutioner och hoppas att allt är
bra ändå. Jag kan väl ändå svenska? Även engelska eller? Det använder jag ju dagligen.
Vissa dagar använder jag ju engelskan mer än svenskan. Usch, snälla Elias och James,
godkänn mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0