Hejhej, vi lever!

Datum:2009-11-09 Tid:16:24:54


Här står de och har stått vädligt vädligt still en längre tid. Vädligt tråkigt tycker jag.
Men de har varit så mycket på G och jag har haft så många bollar i luften så jag har
faktiskt inte viljat skriva. Och bristen på internet gör ju de inte lättare att skriva heller.

Känner att jag faktiskt inte riktigt är redo att gå ut med alla saker och allt som hänt
här heller just nu, men tids nog kommer alla kort ut på bordet.

Men lite saker som jag kan berätta är exempelvis att jag och Ellicka inte bor kvar i
våran lägenhet. Utan tråkigt nog fick jag säga upp den för att den var för dyr, även
fast jag vekrligen älskade hur den var upplagd. Ellicka hade mycket att springa på,
och de var gasnka nära till dagis & stan och de var nära till BVC och Ica. Men, nu
ska jag inte gråta över den, jag har ju tak överhuvudet iaf. Jag lyckades dock inte få
en ny lägenhet, så sista veckan i Oktober packade jag och Ellicka ihop våra kläder,
köksbordet och mina Dvd-Filmer och flytta hem till min pappa & hans sambo Eva.

Kanske inte är så kul att flytta hem efter 4 år, men jag är tacksam(även fast de kan-
ske inte visas!) att jag faktiskt fick hjälpen att röja ut + städa min lägenhet och att
dom tog in mig och Pella. Dom hade städat ut mina tvillingbröders gamla run så vi
kunde få ett större. Dock sover vi inte längre i samma säng, jag och Ellie alltså, som
är lite jobbigt. Dels somnar hon inte lika lätt och jag vaknar inte alltid när hon gör de.
Så på morgonen kan hon vandra iväg själv i huset, äta kattsand, välta ut tvätt, väc-
ka sin morbor eller jaga katterna. Mindre behagligt, men de löser väl sig.
Hur länge vi ska stanna här är jag inte 100 på, men någont år, kanske mer blir de
väl. Måste få mitt ett jobb och betala tillbaka alla mina skulder.

I Oktober, den 28e för att vara exakt blev jag moster. Min syrra Therese gick och
födde en liten flicka som fick namnet Emmie. Dock har jag inte träffat dom ännu,
kass moster man är. Men förstår att de måste vara mycket i början för dom, massa
spring etc, de var de ju för mig, så jag väntar tills de blir. Grattis iaf Therese och
Chrille, och välkommen till världen Emmie!

Annars i Oktber hade jag besök av en vän som var ett lyckad besök för mig, men
som kanske inte var de i andras ögonon. Så nog om detta, men när jag känner att
man kan ta upp detta utan att bli spottad på eller folk blir fundersamma så gör jag
detta.

Annars är de inte så mycket mer som hänt. Ellie mår bra, småpratar lite, bråkar med
katterna och har börjar äta mer. Dagis går fint, lite jobbigt bara att de på andra sidan
stan. Men tur att de går bussar och att Ellicka är så fruktansvärt duktigt på bussen.
Hon mest sitter och observera och ger mig ett "titta där" ibland.

Just de! Igår träffade jag och Ellie nästan alla från mitt dagisgäng. Hanna, Fia &
Joakim. Var inget speciellt vi gjorde, glodde lite tv, dom lekte med Ellie och dom
hjälpte mig att se lite på utbildningar. Hitta en som verkarintressant, men de är i Gbg
och kostar mer än 50k. Men men, vi får se hur de blir med det.

På vägen hem från Hanna gick jag och Joakim och prata enbart om Harry Potter,
ett bra ämne tycker jag. Jag vill verkligen läsa böckerna nu, eftersom jag inte gjort
de ännu, riktigt kasst. Jag älskar ju filmerna, så lär ju börjar hata dom nu jag läser
böckerna.

Nu ska jag föröska hoppa i duschen när man väl hinner, sedan blir de väl lek och bus
med Ellicka. Ha de bra tills vi ses igen!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Precis. men det är verkligen slut nu.

En man plinga på 03 i natt och knacka på fönsterna.

Jag fråga vad han ville oss och han sa att patrick skulle sluta kladda på hans fru. :o



vänstrar han?

Han säger bara att han vart där o lämnat filmer.

tror jag inte på. så jag letar lägenhet nu.

Jävla idiot. :o

2009-11-21 @ 17:38:03
URL: http://www.metrobloggen.se/Zandra89
Postat av: Roligt

http://gammalhardrockare.blogspot.com/2008/04/alla-dessa-ungmammaklyschor.html



"Alla dessa ungmammaklyschor" Hahaha

2009-12-18 @ 05:08:49
Postat av: Anki

men nu är ni döda igen...

2010-01-21 @ 21:04:39
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0