En helg fylld av filmer.

Datum:2009-03-15 Tid:20:57:47
Denna helgen har inte varit händeslerik alls. Blivit mycket film, lite för mycket film
kanske?
Igår såg jag och M först den svenska filmen Rallybrudar. En ganska mysig svenskfilm.
Sedan blev de Sixteen candles(igen) och senare på kvällen såg vi Cry-Baby. Och när vi
skulle sova så kunde jag inte somna, så vi började se Just like heaven, som bara jag
såg klart. Har sett den tusen gånger, tycker den är väldigt söt.
Idag har vi sett Zach and Miri make a prono, en film jag trodde skulle vara mycket bät-
tre än vad den var. Den var aboslut inte dålig, men man blev lite besviken. Känns som
Seth Rogen göra bättre filmer av någon anledning.

Reese Whiterspoon och Mark Ruffalo i Just like heaven.


På Ellicka fronten är väl allt egentligen bra. Hon är dock vädligt gnällig från stund till
stund, men vilka barn är inte det?
Men hon blir sådär supergnäll, ingeting funkar. Tycker lite synd om henne, och de är
väldigt svårt att underhålla henne. De hon gillar mest just nu är att gå runt runt vard-
agsrumsbordet och helst föröska dra ner de som är på, om de är något på. Vi måste
försöka tabort ALLT, annars sitter hon där och tuggar på det. Kontroller, papper och
dylikt. Hon är duktigt som klarar att "gå" så mycket, men de är irrterande att hon får
tag på allt. Och ibland, ganska ofta, ramlar hon, och då blir hon ledsen. Hon slår sig
aldirg rejält, men stackarn blir väl chockad, och de kan jag väl förstå.

Nu är de kväll, och vi alla åt ungstekt falukorv och potatismos. Ellicka gillade de.
Jag ska kolla på lite Desperate Housewives och leka lite med Ellie, förhoppningsvis
kommer hon somna tidigt idag, för hon har knappt sovit något. Men sedan finns ju
chansen att detta är en sådan rebelsiktdag(som de var igår) när man inte ska sova,
hur trött man än är.


De desperata hemmafruarna i säsong 4.

Amanda, du som undra hur gammal jag var så är jag 19, fyller 20 iår. Alltså född 89.
Är de något mer du undrar över, fråga på.

Nu måste jag byta blöja på lillan. De känns en vädligt stark odör från Ellicka som kry-
per omrking bakom mig.

Kommentarer
Postat av: Zandra, mamma till vince.

hej, vince vaknar med väldigt många gånger.

Varje gång jag ger honom alvedon en stund innan han lägger sig då sover han hela natten.

Så tror det är tänderna. Men man kan ju inte ge han alvedon varje dag. Så jag få stå ut ngr dagar sen ger jag honom det två dagar o så sover vi ut sen väntar jag 3dagar. (: Har du provat med det? Kram

2009-03-16 @ 07:00:18
URL: http://zandra89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0