På Smällen!

Datum:2009-03-09 Tid:01:53:45
Söndagen blev ganska lugn. Ellie vakna, lekte lite. Gav henne välling, som hon hälde
ut över sig själv och mig. Mysigt när min förtillfället enda rena tjocktröja inte längre är
ren.

Sedan bestämde jag & M att han skulle stanna hos Micke & Emma en natt till, så dom
fick spela klart sitt spel. Men jag behövde lite från Maxi, så jag & Ellie skulle egentligen
gå till Maxi, möta upp M där. Men eftersom de var snöblandat regn större delen av dag-
en blev de inte så. Istället fick M skjuts av Micke hit. Sedan gick vi ut i regnet alla mest
för att Ellie skulle få lite frisk luft. Regnade, men inte så farligt. Mest skönt att röra lite
på sig.

Sedan åkte M & Micke tillbaka till Micke. Jag och Ellie fixa lite käk. Ellie var vrålhungirg,
och ville inte vänta tills min mat var klart, så gav henne en tallrik gröt medans jag laga
min mat. Kolla på Singing Bee samtidigt. Vi hade iofs redan sett det, men Ellicka älsk-
ar musikprogram och sitter och diggar hela tiden!
När väl Ellie hade käkat klart var min mat klar. Köttfärsås med mackaroner, helt ok.

Påtal om Ellies musikintresse så gäller verkligen de all muisk. Hade på tvn förut idag
när vi lekte lite. Så gick reprisen av Så ska de låta. Ellie digga och ställde sig upp och
dansa hela tiden när dom spela. Samma gäller om en reklamsnutt eller någon film
eller något program har en musik snutt, då diggar hon direkt. Hon ser så söt ut!
Borde sätta henne i dans i tidigt ålder, om hon skulle tycka de är kul vilj säga.

Nu ska jag sova(jag vet att de är sent, men somna när jag natta Ellie och vart vrålpigg
när jag vakna). Ska dricka enmassa vatten nu så jag slipper vara kissenödig inatt, och
sedan ska jag se på På Smällen. Helt okej, lite sådär halvsöt film. Säkert en bra natti-
natti-film för mig. Såg den när jag var gravid, både på bio och en gång hemma med M.


Katherine Heigl och Seth Rogen i På Smällen/Knocked up.

Kommentarer
Postat av: elin

min dotter är likadan! hon dansar till varenda liten musikslinga hon hör :)

2009-03-09 @ 12:15:36
URL: http://elinelversson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

den filmen är skitrolig:D

2009-03-10 @ 13:30:16
URL: http://sandystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0