Lite om de senaste.

Datum:2009-03-30 Tid:17:12:53

Har inte skrivit så mycket vad som hänt de senaste dagarna, har varit små upptagen med
annat.

I Fredags bråkade jag och M och beslutade att vara ifrån varann under resten av dagen/
kvällen. Far & Eva var jättesnälla och tog Ellicka under natten så vi inte behövde tänka
på de, utan bara fick vara ifred och slappna av.

Teddina och hennes mor Agnetha vart min räddning. Dom gör mig alltid glada, även fast
vi kanske pratar om tråkigheter, för allt blir så bra med dom. Vi kan verkligen snacka om
allt mellan himmel och jord, skitbra!
Hade iaf mig en väldigt vädligt trevlig kväll hemma hos dom, med lite vin och kollade på
lite tv. Pratade som sagt om allt, spelade lite spel, körde lite frågor och vips vart klockan
jättemycket och jag var tvungen att gå hem. Tråkigt nog. Men man ska ju sluta när man
är på topp. Får se om jag kan sno lite bilder från Agnetha som jag vet hade framme
kameran ett tag.

På Lördagen åkte Ellicka & M ner till hansmamma i Vbg. Jag slappade mest hela dagen,
såg på For Keeps, spelade lite Wow och var mest jättetrött.

Dock senare på kvällen gick jag till Trägårn och träffa Lillanna och Emelie. Emelie ska
ju flytta till Paris vilken dag som helst(vädligt modigt av henne, Sverige kommer sakna
dig!), så jag ville ju gärna träffa henne innan hon åkte.
Trägårn var ganska trevligt, kul att träffa LillA & E. Och även kul att träffa Hanna med, de är
inte varje dag. Men gick jag hem tidigare än planerat för de finns människor jag gärna
klämt huvudet i dörr på, men tyvär är ju inte de lagligt. Tråkgit nog.

Nu ska jag och resten av familjen snart gå och handla. M är nyligen hemkommen från
första dagen av praktiken, och de verkar som de gått bra. Kul!

Förövrigt tjötar Ellie hela tiden! Munnen går hela tiden på henne! Och hon kan naturligtvis
inte vara still, hon är så söt. Men jobbig! Hon har lärt sig krypa upp i fotöljerna, så jag är
ju naturligtvis livrädd att hon ska ramla ner och slå ihjäl sig hela tiden. Men de är ändå
så kul och se de lilla retstickan, för hon vet att hon gör fel och skrattar så hon skriker!
Kunde man inte tro när hon föddes att de lilla knytet skulle kunna hålla på som hon gör.


Randall Batinkoff och Molly Ringwald i For Keeps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0