21 Mars.

Datum:2009-03-21 Tid:16:09:47
Jag och Ellicka föjde med Teddina och Stella till Maxi där dom skulle köpa alla diverse
konstiga saker till middag. De var fruktansvärt varmt ute, även fast de "bara" var 10 grader,
men de är ganska mycket när solen står på och man är van vid vinterns kyla.
Ellicka var trevligt sällskap och däckade nästan direkt i vagnen, och sov hela tiden ända
tills vi kom hem. Sedan vakna hon när jag tog av henne kläderna och gallskrek, trodde
hon var hungrig och värmde mat. Men stackarn ville inte äta, bara skrek och dunkade
huvudet i sin stol så hon blev ännu mer ledsen. Så hon fick sig en lite tutte och så blev
de bra sedan. Tösen var nog både trött och hungrig, och eftersom hon håller på att få en
tand till så är maten ingen höjadre just nu.

Nu ska jag käka min glass jag köpte på Maxi. Ben & Jerrys half baked, mums! Och så
passar jag på att spela ltie Wow, nu när Ellie ändå är så söt och pratar med sig själv och
sina leksaker. Mit mål är att dinga 50 idag med min nya hunter. Har bytt tillbaka till horde-
servern, eftersom M & Micke inte spelar Wow längre. Så de blev  ensamt på allyservern.

Nä, glass nu!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Trevlig helg =)

2009-03-21 @ 17:19:25
URL: http://rikatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0