20 Mars.

Datum:2009-03-20 Tid:10:37:46
Nu hade jag inte skrivit på ett par dagar, men de händer inte dirket något speciellt hos
oss ändå. Ellie är inte så stor i maten, som vanligt. Men nu är de extra när hon håller på
att få yttligare en tand. Hon är dock inte gnällig, men blir lite sur när hon ska äta.

Annars har vi inte så mycket planer. M ska till Micke & Emma i helgen och spela något
läskigt spel. Jag Ellicka ska stanna hemma och leka och se på film.
Sedan är lampan i badrummet sönder, så där är de helt svart, så de är en plan att
underdagen byta den.
Nästa helg åker M och Ellicka ner till M's mor över helgen och helgen efter den åker vi
alla ner till Varberg igen, troligvis. Vi ska alla ner till Micke & Emmas stuga och ha lite
trevligt. Förhoppningsvis klarar Ellicka av att sova en natt hos sin farmor så vi kan ta de
lite lugnt själva.

Åh de börjar bli så vårigt ute! Iaf solen, den lyser alltid när jag går upp nu. Man blir jätt-
glad. Jag vill ha mera vår, vill att de ska bli lite varmare nu så man faktiskt kan gå ut
och fortsätta vara ute.

Nu skriker Ellicka efter mamma, så jag får väl gå och pyssla med henne lite.


Lägger in denna gamla vår bilden från 1 April 2007. Haha, mupp.
Mitt lag vann i kubb.

Kommentarer
Postat av: emelie

åååh underbar dag. mer sådana tack!! <3

2009-03-21 @ 19:36:11
URL: http://popkatt.blogg.se/
Postat av: Simon

Åh! Nostalgibild! (och är det inte mina solglasögon jag ser också! ojoj!)

2009-04-02 @ 12:30:24
URL: http://dpflcken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0