Efter en varm varm dag.

Datum:2009-06-02 Tid:00:31:32

Fredagen blev trevlig trevlig. Jag, Ellicka & Malla mötte upp Jimmy i stadparken. Tog oss
en fika på Orion och tjötade en massa minnen och om nutiden för gamla klasskamrater.
Hoppas verkligen vi alla 3 ses snart igen, de får inte ta 2 år tills nästa gång. För vi har så
jäkla trevligt tillsammans.

Senare på fredagskvällen bar jag & Malla iväg till Stella & Mikko och drack öl med dem.
Teddina var naturligtvis där. Hade väldigt trevligt. Senare förflyttade vi oss till Tudd, men
jag var så jäkla trött att jag somna på soffan. Men Malla & Tudd hade tydligen suttit uppe
någon timma längre, medans jag låg och sov med en filt uppdragen över mig i soffan
brevid. Socialt av mig.

I helgen annars har vi inte gjort mycket. Spelat Wii tillsammans. Och jag har sett Grease
några gånger. Igår kväll såg jag & M en gammal film, Stand by me. Jag hade aldrig sett
den, men vet att M har pratat om den då och då ända sedan jag var gravid. Och nu hade
han äntligen fått tag på den. Så jag & han och en skål med jordgubbar(som bara jag åt)
kollade på denna filmen. Bra, men lite ångestframkallande för min del.
Efter filmen satte vi oss och spelade de där dektektivspelet till Wii'et som vi har. Roligt,
men jag blev trött ganska snabbt. Så vi gick och la oss. Synd, för de är inte många kvällar
vi får tillsammans nu när M jobbar natt. Men man uppskattar verkligen kvällarna man har
tillsammans nu.



Tidigare ikväll när jag stod och tvättade i badkaret så hörde jag lite brak & bank. 2 sek
senare när jag vände mig om såg jag att Ellicka slängt ner 2 oanvända toarullar i toalet-
ten. Tur att M inte var hemma, eftersom jag lovat att föröska ha mer koll på Ellie.
Påtal om toalett & koll, nämde jag att jag hitta Ellie förra veckan drickandes ur toaletten?
Hon tog ner handen och tog upp lite vatten och surpla i sig. Äckligt!
Förstår inte varför toaletten är så kul. Och varför vatten, speciellt rinnande ur kranar är
så kul att dricka från. Men men.. Ellicka lär ju få höra detta när hon blir äldre.

Jag ska föröska sluta spela Wow nu. Har ju tröttat för första gången på 1½ år på Wow, helt
otroligt. Jag saknar gemenskapen i Wow som vi hade förut. När M & Micke spelade, och
några andra. Nu är de bara jag ensam som spelar med mig, och lallar omkring och har
mest tråkigt. Visst pratar jag med folk, som Teddina. Men jag spelar inte med dem. Vill jag
prata med dem kan jag göra de på msn eller ännu bättre, irl.
Jag ska hur som föröska sluta spela helt och kanske börja föröska göra något annat. Som
att lära mig spela gitarr eller piano. Jag är iofs världens mest omusikaliska person, men
försöka går ju allt.


Mysigt i Wow iaf. Grizzly Hills. Musiken där är jättemysig.

 

Nä, nu ska jag gå och kolla på Grease eller One tree hill och snart sova. Är trött idag.
Har vairt och haft de jättetrevligt med Teddina i knalleland. Jag & Ellie har varit med när
hon jobbat. Vi kika även in hos Murla på hennes jobb och tjöta lite med hennes och
hennes vän som jobba i butiken brevid. Trevligt att komma ut lite. Ellie var dock jättesur
mot slutet, men de förstår jag, eftersom de var så jävla varmt. Och hon ville inte äta
heller. Enabart jorgubbar och saft gled ner, men men, bättre än inget.


Kommentarer
Postat av: Lina

Så söt hon äär! Kolla vad jag hittade.. http://strombackfolkhogskola.se... Tänkte på dig :)

2009-06-03 @ 14:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0