Farliga Ellicka.

Datum:2009-06-07 Tid:13:21:21

Jag satt på Toa igår, och kan inte dirket ha 100% koll på Ellicka då. Så hon försvann och de
blev läskigt tyst = man vet att hon har någe hyss för sig. När jag kom ut från badrummet och
ropa på henne fick jag bara lite fnitter till svar, och när jag kom ut i vardagarummet att hon
lyckats sätta sig i sin matstol själv! Hoppat upp i fotäljen och sedan över till matstolen och
satt sig ordentligt. Helt sjukt! De var en bit mellan fotöljen och stolen med, hon hade ju kunnat
bryta nacken eller vad som helst!


Man måste älska paint!


Kommentarer
Postat av: emelie

oj, vad läskigt!

2009-06-07 @ 16:17:32
URL: http://zmeu.webblogg.se/
Postat av: tedd

AHAHHAHA älskar bilden

2009-06-08 @ 10:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0