Arvika!

Datum:2009-07-01 Tid:13:58:35
Hejhej! Nu drar jag & Teddina + tudds mamma & kusin Hanna och åker upp mot Arvika och
möter upp Malla & Emrich.
Jag stannar tills på Söndag och de är även dagen då Ellicka kommer hem från sitt lilla
sommarlov. Hon har spenderar 9 dagar i Espevik med moster Tess + Chrille, Eva & far. Jag
är jätteglad som fått med ett sommarlov och jag kan nog bara gissa hur kul Ellicka måste ha
de som springer omkring på stooora tomten i stugan, precis vid stranden och katterna att
gosa med. 

Just de, just i dessa minuter fick Teddina ett brev om att hon blivit antagen till sin skola!
Woooho! Jätteglad för din skull Teddina, nu åker vi och firar i Arvika! Kommer sakna dig jätte-
mycket när du flyttar, men 1 år är ingeting! Grattis!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0