28 Juli.

Datum:2009-07-28 Tid:14:34:19
Denna dagen verkar inte börjat så bra. Ellicka satte fingrarna i en fläkt, för jag var lite
kass och plocka ur diskmaskinen, så så hade inte koll på henne till 100%, uppenbarl-
igen. Iaf, fingrar i fläkten, gallskrik och blodöverallt. Som tur var de inte så farligt, såg
värre ut än vad de var. Men huden längst upp på henne pekfinger är borta, och varje
gång hon tar i något eller åfr syn på de börjar hon gråta. Stackars Pella!

Iaf, pga av denna lilla incident så kom jag 2 minuter(jag lovar!) försent till tvättiden,
så jag kommer inte in i tvättstugan där alla våra kläder är. Så jag fick skriva tillbaka
och skriva en pinsamt lapp och ber til gud att nästa tvättande inte snor våra kläder,
eller låter dom vara kvar där inne, för jag bad dom ställa de utanför dörren. Om inte
tvingas jag ringa ett vaktbolag som kommer och öppnar, och de har inte jag råd med.

Undrar hur denna dagen slutar..

Kommentarer
Postat av: tedd

gick det bra till slut?



jag kommer över om 1-2 timmar!

2009-07-29 @ 12:14:32
Postat av: evelina

det är något med tvätttider, grannar! suck

2009-07-31 @ 21:36:51
URL: http://evlinn.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0