Vi lever allt.

Datum:2009-01-07 Tid:20:43:11

Så har de återingen gått några dagar och jag har inte skrivit ett endaste ord här.
Jag hann iaf till farfar's lilla kalas och fick mig en bit tårta. Ellicka var glad till och från och
la en jättebajs. Min bror, som stod en bit ifrån kommenterade fint att de var dags att byta
blöja, som om jag inte redan förstått det. Haha, verkar som om de är bara jag som vant
mig vid den groteska bajslukten.

Dagen därpå, alltså Månadegen den 5 Januari hade far & Eva middag eftersom Eva
också fyllt år samma dag som farfar. Så då tog jag & Ellicka mig dit. Hon var gnälligt när
jag inte höll henne, nästan hela tiden. De var en stund, någon halvtimma innan hon & jag
for hem så upptcäkte hon ett gäng petflaskor och märkte inte att jag gått och satt mig vid
bordet igen. Sedan var de panikskrik innan vi satt oss i bilen. Ellicka var så trött, stackarn.
Hon slumra iaf in innan vi hunnit svänga ut från gatan. Då är man trött.

Annars har de inte hänt så mycket i våra liv. Ellicka var uppe jättesent inatt och vi alla var
trötta. Så vi råkade ta en liten för lång middagslur, på ca 3 timmar, så inatt lär väl vårat
lilla odjur inte somna heller. Men jag har ju mig själv att skylla.


Rida axlar är alltid en hit.  Mindre charmerande bild på Trubbtand + dotter.
Synd att jag är såååå håröm. Jag fruktansvärt när hon drar i det.


Glad på pappas axlar.


Kommentarer
Postat av: em

åh, hahah. blir så glad av de bilderna!! jag vill också sitta på nåns axlar och skratta! :D

2009-01-07 @ 23:53:13
URL: http://popkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0