Planer och hjärtattacker.

Datum:2009-01-17 Tid:13:06:08
Planen är att åka ner till Varberg om 30 minuter för att aktivera Ellicka och träffa på M's
halvförkylda mamma + man.
Planen var att gå upp tidigt. M skulle ta med Ellicka till Gurra & Malle och spela lite "hopp"-
spel, medans jag skulle kunna få varva ner hemma en stund + städa. Sedan så skulle vi
åka ner till Varberg. Men de blir ju aldrig som man tänkt sigt.
För jag vakna ju inte när M vaknade, och när jag & Ellicka väl vaknade blev de stressigt
för Gurra stod i dörren, ingen(förutom Gurra) var påklädd och Ellicka kissa ner sig.
Så de blev an snabb badning av Skruttan och sedan åkte dom iväg. Men då vart klockan
redan så mycket att jag stress duschade och sedan plattat hår i eldfart. Så nu ska jag
försöka mätta magen med en koppe te innan M, Ellicka, Gurra & Malle står utanför med
bilen och väntar på att få åka.

Jag känner mig personligen helt ur balans. Min kropp är näst intill på gränsen att kolapsa.
Mitt hjärta har slagit extra mycket dubbelslag de senaste dagarna och så har jag haft ont
kring hjärtar. Dock vet jag av erfarenhet att de inte är hjärtat, utan är magen som gör ont,
och eftersom magen sitter nära hjärtat får man panik och allt blir 1000 gånger värre.
Men eftersom vi har en del hjärt&kärlproblem i släkten så blir man ju lite nervös och går
och funderar på om man kommer stå levande innan man fyller 20. Men då är jag bara en
väldans massa larvig. Jag är ganska ofta larvigt.

Jag får intala mig själv en massa gånger:
"Du är en frisk tonårsmorsa till världens bästa unge och du kommer leva ett långt och
lyckligt liv med Markus och Ellicka.
"
Något som rabblats i huvudet ett antal gånger de senaste nätterna när jag fått en hjärt-
attack. Även fast jag aldrig fått det.

Te nu, sedan bil och träffa Maria & Anders. Sedan hem, städa och få pluttan att sova. Sedan
kanske de blir lite Wow eller Beverly Hills, eller sova. Beror helt på hur trött och hur många
hjärtattacker jag får idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0