Lördag.

Datum:2009-02-07 Tid:20:33:39
Åt nyss tacos. Jobbigt att äta när man känner sig kass. Ellicka åt faktiskt på vädligt bra.
Naturligtvis käka hon inte tacos, utan nästan en hel burk gröt. Ganska förvånad eftersom
hon kanppt velat äta något på flera dagar. Men hon var väl hungrig, och den "krämiga"
konsistensen kanske gjorde sig god i hennes numera smaklösa förkylningsvärld.

De känns bra att veta att våran söta och charmiga lilla djävulsunge är på bättringsvä-
gen, men känns kasst eftersom jag & M börjar bli sämre. Jobbigt att tahand om någon
annan när man knappt orkar tahand om sig själv. Inte för jag önskar att Ellie ska vara
sjuk, men om hon hade varit de hade hon troligtvis varit lugnare än nu. Iofs är hon väld-
igt lugn idag, bara lite gnällg. Men om hon varit sjukare hade hon velat ligga och kura
sig med oss istället. Hon är mysig då.

Nu ska jag se på One tree hill, eller om de finns något annat bättre på tv blir de det.
Hoppas att Ellicka ska bli trött så småning om så jag får gå och lägga mig snart. Jag
är vädligt trött nu och tror de skulle göra min kropp gott att sova i ett antal timmar.

En bild på en sovande mig & Ellicka när vi precis flyttat in här. Tagen i smyg av M.
Tror Ellicka var kring 3 månader då, liten bebis.


Ellicka när vi fortfarande bodde på Tiljans Backe, tror hon skulle bli 3 månader då.
Hon var så jäkla liten och tjock, haha. Korv!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Vart är det ni bor? Ser precis ut som ett sovrum jag hade på Göta en gång i tiden, en vindsvåning.

Hoppas ni kryar på er snart!

2009-02-08 @ 09:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0