Fredag.

Datum:2009-02-27 Tid:19:45:49
Ellicka vart ledsen igår, ville inte sova. Hon vägrade slappna av, hon skulle leka eller göra
något annat. Jag & M ville inte att hon skulle vända på dygnet nu igen, så vi gick och la oss
efter evla, även fast hon inte var trött, för att föröska få henne att sova någorlunda normalt.
Ungen skrek så länge, hon vägra. Tills slut börja och hosta något så fruktansvärt tills hon
spydde rejält i sängen. De stora pölen med spya kom på min sida av sängen, naturligtvis.
Så de var inte mer än att M fick byta pyjamas på henne, tvätta av spyan på händer och så.
Jag fick ställa mig och byta lakan och täcke. Sedan var lilltjejen så jäkla trött och hon däc-
ka på min arm när hon skulle krypa.

Annars idag har vi inte gjort mycket. M's far kom hit en stund och var lite med Ellie och så.
Sedan har de faktiskt inte direkt hänt något mer. Ellicka har inte sovit middag idag, men
däcka i vagnen en kvart när vi var ute och gick från 7 eleven. Sedna vakna hon här hemma
och är jättepigg. Leker på golvet och busar lite. Förhoppningsvis somnar hon ganska tidigt.

Imorgon är schemat fullt. Om allt blir av. Som de ser ut nu så blir de utgång för min del
med Fia. Vart vi ska och så vet jag ej, får reda ut de imorgon med fröken Fin.
Elliepell ska sova hos far & Eva. Så jag måste upp och lämna tösen där uppe när dom
kommit hem från Espevik. Har iaf, som sagt massa småskit planerat, så får hoppas att de
flyter på bra.

Nu ska jag se på Simpsons med Ellie, sedan kanske de blir en stund över till Wow. Har
inte tid att hardcore spela ändå, så ska levla min horde mage lite. Är sugen på horde, även
fast jag hatar de. Alliance är ju bäst & snyggast(bortsett från gnomes)!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag måste tacka för en fantastiskt rolig utekväll! :)

2009-03-03 @ 00:57:38
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0