Förmiddag.

Datum:2009-02-10 Tid:10:15:08

Du Josefina som kommenterade, vet inte vem du är så har ingenstans att svara. Men vart
på Göta var de du bodde i en vindsvåning?

Idag gick jag upp kvart i 10 och tyckte de var sent?! Dom är sjuklingsdagar har gjort att jag
tycker att de känns rimligare att gå upp mellan 6-8 på morgonen. Känner mig som en
gammal kärring, aldrig trodde jag i hela mitt liv att jag friviligt skulle gå upp tidigt. Åh nej.

Sjukdomen har inte lagt sig för mig ännu iaf. Hoppdes på ett mirakel, men icke. Idag när
jag vakna hade jag ännu mer ont i halsen än igår. Men snuvan är nästan helt borta.
Jag som hade hoppats på att träffa Teddina, nu när hon väl har lov och allt, men det verkar
ju inte bli så. Vill ju inte smitta ner henne och förstöra hennes lov.
Hur M & Ellie mår vet jag inte, för dom sover så sött fortfarande. Men Ellicka har verkat
frisk de senaste dagarna, mest snor. M verkar väl pigg till och från, men hans näsa rinner
en jäkla massa.

Ellicka, vårat busfrö har börjat ställa sig mot allt nu. Stolar, soffan, tv-bordet, tvn. Hon är
jätteduktig men nackdelen är att hon lite problem att sätta sig ner. De är ett litet glapp
mellan rumpan & golvet och då vågar hon inte släppa vad hon håller i. Så ibland kan hon
bara stå ett bra tag, även fast hon inte vill, bara för att hon inte kan sätta sig ner. M har
"visat" henne hur hon ska göra, och då har hon varit skitnöjd när hon krypit där ifrån sen.
Men igår stod hon vid soffan en bra stund, några timmar efter M hjälpt henne. Och natur-
ligtvis lyckades hon ju inte ta sig ner. Hon stod en stund och föröskte och man märkte att
hon blev lite gnäll för det. Så titta hon på M(som tråkgit nog satt i telefon då) coh sa "Ba"

några gånger. Så sött!


Sötnos igår morses. Hon posa lite för kameran i sin söta pyjamas.


Kommentarer
Postat av: Josefina

Det är ju kusin Christians Josefina ju :) Jag bodde på Vejlegatan 9 a för några år sen... du kan ju svara här eller bilddagboken, den kollar jag oftare (sockiplast duvet).

2009-02-10 @ 14:15:28
Postat av: Anonym

Sötaste lillfisen :)

2009-02-14 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0