En sjukling i vårt hus.

Datum:2009-02-05 Tid:21:29:59
Trött så trött. Vill helsa sova bort hela dygnet varje dag.

Idag gick jag upp halv 4, bytte av med M som varit upp med Ellicka sedan klockan 1.
Jag & Ellicka däckade igår, efter vi kämpat i en timma att inte somna framför tvn i soffan.
Så vi 21 låg vi tätt och myste i sängen och sov, tills hon vaknade vid kvart i 1 och vägra
somna om. Så de var inte mycket mer att göra för M än att ta henne så jag fick sova klart
i några timmar. Sedan var de som sagt mitt "pass".
Så idag har jag varit super trött. Ellicka somna i några timmar på förmiddagen sedan,
men jag kände inte att de var någon idé att gå och sova igen. Så jag satt uppe och hällde
i mig vatten och kika på lite tv och spela lite wow.

Sedan när M & Ellicka gick upp dammsög jag hela lägenheten. Hade egentligen tänkt
mig en rejält storstädning, men efter lunchen var jag så trött att jag nästan kunde somna
vi köksbordet. Så de blev vila i någont timma för mig & Ellie.
Sedan när vi vakna tyckte jag att hon var lite varm, men trodde väl att de för vi sovit nära.
Men sedan börja näsan rinna mer och bara på någon timme hade tösen lyckats få feber.

Pappa var snäll och åkte och storhandla med mig, för jag ville inte gå och handla med
Ellicka om hon var dålig. Så hon & M stanna hemma, och när jag kom hem satt en slö
bebis och hängde mot sin pappa. Hon är så söt när hon är sjuk, hon blir så tillgiven.
Men såklart vill man ju att hon ska bli frisk igen så snabbt som möjligt.

Nu ska jag slöa lite sedan blir de sängen snart. Ellicka små däckdar i M's famn hela
tiden, och jag gäspar om varannat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0