Lite ledsen innan midnatt.

Datum:2009-08-07 Tid:23:48:52
Jag gillar inte att fylla år, och har inte gjort de på några år. Visst fylla 18 var ganska gött,
då var man ju myndig. Men de var också jättejobbigt att fylla 18, just för man blev myndig.
I år hade jag inte direkt sett fram emot att fylla 20, jag vet inte varför, men de vara bara
som en obehaglig känsla. Visst, 20, systemet, kan vara skönt att man kan få tag på en
Aquatini jordgubb under en varm dag utan att behöva be någon annan. Annars är de
ju inte så mycket mer skojj än att man faktiskt blir äldre, man lämnar barndommen helt.

Men de var så att jag faktiskt sett fram emot 1 sak med att fylla år. Vi har snackat om en
tid att åka ut till Mallas stuga. För att fira att Emrich(mallas lillebror) som fyllde år den 3
Aug. För att få en chans att umgås med Teddina som flyttar till Nyköping när som. Och för
att få fira MIN 20 års dag.

Men nej, med allt som är jobbigt, men alla kriser och allt skit som händer just nu får jag
sitte hemma imorgon och ha en helt normal dag. De är abolsut inget fel att vara med
Ellicka. Mest grejjen och veta att mina vänner åker ut och kommer ha roligt utan mig,
när själva planen är att jag skulle vara med dom.

Bara själven tanken och veta att dom är där ute imorgon och spelar kubb utan mig pga
av att en viss person inte vill hjälpa till att tahand om sin dotter, enbart för såra mig.
Enda aledningen han inte vill ha sin dotter 1 natt är för att jag inte skulle få ha kul, för
att han inte vill göra mig några tjänser för han tycker jag är dum.

Visst jag kanske sagt onödiga saker, men jag personligen tycker verkligen inte jag är
den enda. Och vissa saker förtjänades att säga.

Men men, hur som helst går ju detta inte göra något åt nu. Men om jag kanske borde
säga grattis M, du lyckades verkligen såra mig. Jag är faktiskt riktigt ledsen. Riktigt led-
seden över att missa sista helgen med min ena bästa vän, missa fira min andra bästa
väns lillebror och framförallt missa chansen att få fira mig, att unna mig en paus från
vardagen. Sedan är jag även riktigt ledsen och veta att enda jävla anledningen varför
jag inte får en chans till ha kul är för att du inte vill att jag ska ha de, för du ser till att jag
inte får de, för du är sur och tycker inte jag förtjänar de, för du inte vill lägga ner 1 sekund
av din tid när du vet att de gottgör mig.

Hoppas du har kul ikväll ute med dina vänner och du har kul imorgon när du har din 7(?)
fria helg och vecka, och att du får dig ett riktigt mysigt skratt över att du är överlägsen, att
du får som du vill, att du "vinner" och vet med dig att nu sitter Anna alldeles patetiskt och
ensam hemma och tycker synd om sig själv, gött.

Detta kanske är ett onödigt inlägg, som kanske bara gör M ännu mer irriterad. Ett inlägg
som kanske förstör ännu mer för mig och Ellie. Ett inlägg som faktiskt skulle kunna såra
M. I sådana fall ber jag om ursäkt, inte mer än så kan jag göra. Är jag ledsen så är jag,
och borde få skriva av mig mina tankar. De lättar på trycket, hjälper mig att få en blund
inatt.

Kommentarer
Postat av: sanna

Det här är varför man funderar länge och noga på vem man egentligen skaffar barn med. VIlket rövhål!

2009-08-09 @ 11:01:22
Postat av: Emma

Men Anna, riktigt så va det väl inte?

alla ni som skriver kanske ska tänka på att det finns 2 versioner & båda förvärrar saker till sin egen fördel.

Tar ingen sida ( det har jag ju sagt till dig anna) men jag tycker det är tråkigt att alla sitter & snackar skit om en person som de inte ens känner.

2009-08-10 @ 14:02:42
Postat av: evelina

Åh, så tråkigt när det blir skräp vid en separation :( Önskar dig all lycka i allt elände ändå! Stor Kram!

2009-08-10 @ 14:30:08
URL: http://evlinn.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0