The World is New!

Datum:2009-08-23 Tid:17:11:25
Som vanligt står de still här, jag är bara upptagen med annat. Jag har så mycket annat att
stå i och förösker koncentrera mig på de och att vara igång med Ellicka så mycket jag kan!
Och när vissa personer gör en glad, förösker jag koncentrera mig på dem och de verkliga
livet istället för sitta här framför datorn och stänga in mig själv. Hör och häpna, jag har inte
ens spelar Wow på flera dagar!

Och nej, jag har aboslut inte träffat någon ny om någon skulle undra de, jag är inte direkt
i någon rush för göra de. Jag är inte ens säker på att jag vill ha någon vid min sida på ett
väldigt bra tag.

Just nu lagar jag mat och ska väl slappa lite framför tv en stund. Och sedan blir de tvätta
massa för hand, inte lyckats få mig en tvätttid, sugit!

Igår gjorde jag något som jag faktiskt inte tycker jag gjort på länge, nästan inte på år. Jag
vet att jag gjort de, men igår kändes de mer som förr på något sätt. Jag brukade(och gör
fortfarande!) älska att sitta i en konstig position och bara se film efter film med en kopp te
i handen. Igår såg jag The Green Mile(grät floder), Almost Famous och nästan hela Bat-
man filmen som gick på tv. Jag har insett att Wow har pausat mitt liv i några år.

Wow har gett mycket mycker roligare saker, gett mig chansen att lära känna nya männi-
skor och komma i konakt med englska mer. Men nu är de nog dags för mig att lägga av.
Nya expansionen lockar mig inte ett dugg och jag känner att jag hellre lägger min tid och
engri på Ellicka och hitta mig ett jobb och kanske spara ihop och resa någonstans.


Save Ferris - The World is New. Glöm inte att kolla i HQ!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: teddina

i hear you! :D jag är inte heller sugen på att spela, alls.

2009-08-23 @ 19:55:17
Postat av: rynchie

Grattis ^^ jag har också kommit ur blizzards grepp. iaf tills starcraft 2 släpps :D

2009-08-30 @ 20:28:47
Postat av: Lillanna

Du är SÅ duktig!!! Jag beundrar verkligen dig, Anna! Du fixar detta, det vet jag!! Pusss<3 :)

2009-09-01 @ 12:59:41
URL: http://lillanna160cm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0