Bilder från 6 & text från 7 Augusti.

Datum:2009-08-07 Tid:13:00:31





Springer hem.

Lite bilder från igår. Ellie hjälper till hemma lite, hon tycker de är skitkul med dammsugaren.
Sedan var vi ute och sprang av oss lite på kvällen innan vi fick besök. Hon är ju inte still en
sekund! Skitsvårt att ta kort på henne, för när man väl trycker på knappen har min lilla
Kronér redan fått syn på något annat och är 2 meter bort.

Nu ska vi äta lunch och sedan ska vi troligvis ner till stan lite snabbt, och sedan blir de att
handla mat och blöjor för helgen och nästa vecka.

Skönt med de fina vädret nu, enda nackdelen är att de blir såååå varmt när man går ut. Spe-
ciellt när man ska gå upp för dödsbacken hem till Kristiniberg. Men träning ska vara bra?

Annars i helgen har vi inga planer. Skulle egentligen med mina vänenr ut till en kompis
stuga och fira mig och hennes lillebror. Men eftersom jag inte har någon barnvakt så kunde
jag inte göra de. Tråkigt, inte ofta man fyller år. Och skulle vara kul att få sakna Ellicka lite.

Just de, av Papp & Eva fick jag saker till Ellie i 20års present. Smidigt, för jag ville inte ha
något iaf, och så slipper jag fixa de till Ellie. Hon fick regnställ och ett par stövlar och en
liten liten barn stolstol. Stövlarna och solstolen åker med överallt i lägenheten. Drar omk-
ring sin lilla stol och har nästan alltid iaf 1 stövel på sig, ofast på fel fot med. Hon är så
charmig min lilla tös.

Kommentarer
Postat av: Emelie

AAAAAaaannnnaaa! Hon är så helt galet tokigt söt!! Muuuu!

2009-08-08 @ 13:54:04
URL: http://popkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0