Min snart 1-åring.

Datum:2009-04-24 Tid:13:32:00
Jag har lite svår att förstå. Men idag för ett år sedan var de den sista "normala" dagen
som jag var gravid. Sista dagen då Ellicka bara låg och var i magen. Inga värkar, bara
helt normalt. Klockan 2-3 inatt är de ett år sedan värkarna börjae och Ellie var redo att
komma ut och ta sina första andetag. Imorgon 18:18 var de exakt ett år sedan vi såg
Ellicka för allra första gången. Detta är jättestort, helt otroligt. Ellie fyller 1 år imorgon!

Ellicka i magen. V.30.

Ellicka i magen v.39.

Ellicka i magen v.40.

Ellicka i magen. V.17. Rutin ultraljudet.

En sliten jag och Ellie på förlossningen.

Pappa & Ellie på BB.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till Ellicka! Hon är så vacker, och tänk vad tiden går fort. Ha en mysig dag imorgon.

2009-04-24 @ 20:55:08
URL: http://www.jolsson1987.blogspot.com
Postat av: Åsa

Duktigt barn som föddes på min födelsedag. =)

Stort grattis till E i morgon. =)

2009-04-24 @ 21:46:12
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0