Lillstrumpa.

Datum:2009-04-16 Tid:12:01:55
Torsdag och inte mycker planer är planerade. Jag ska väl kanske gå till affären och köpa
mig lingon, men de känns så jävla onödigt att gå dit bara för det. M står i duschen nu och
ska väl till sin praktisk om 1½ timma. Denna veckan jobbar han 14-22, så de blir ganska
konstiga dagar. Man hinner inte se så mycket av varann. Mest en stund på förmiddagen
och sedan ett tag när han kommit hem på kvällen. Där i mellan är det ett och annat tele-
fonsamtal som gäller.

Igår så var M på praktiken och jag & Ellicka åkte hemm till bror en stund. Han bjöd på
pannkakor, gott gott! Inte ätit de på evigheter. Ellicka gillade inte dom, bara spottade ut
dom på en gång, men har fått för mig att jag hört att småbarn oftast inte gillar pannkakor.
Efter lunchen gick vi ut och gungade ett tag. Ellicka älskar det! Påvägen hem vart hon helt
slut och däckade i bilen, och sov sedan en timma! Blev hennes andra tupplur under dagen.
Stackarn var nog trött. Dock orka hon vara upp till halv 1 senare, mindre bra.

Pappa M busar med Elliepell efter jobbet. Haha!


De var lite svårt att krypa. Haha, elaka vi är. Men hon tyckte iaf att de var roligt!

Nu blir de lunchlåde-matlagning till M, annars svälter han ihjäl. Jag själv kommer hälla i mig
en kopp te, och sedan ska jag värma lite mat till Ellie. Kankse se på Providence avsnittet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0