Fina saker.

Datum:2009-04-18 Tid:12:19:30


En sådan matta vill jag ha! Hur mysigt hade de inte varit att ha en stor kanelbulle på
golvet? För mig är den dock dyr, men när jag väl skaffat mig ett jobb kanske den inte är
så jättedyr för mig. Vill att Ellicka ska ha en sådan i sitt rum!
Tycker även Tovans underbart söta dotter ska ha en sådan, med tanke på att hon är
född på Kanelbullesdag.
Mattan kostar 1,495kr och finns på favoritsaker.se.


En sådan hade jag viljat ha när jag var liten och vill att Ellicka ska ha en sådan! Hur tuff
som helst! Den kostar 740kr och kommer från houseofhedda.com.


Kommentarer
Postat av: Tovan tycker

JA, jag vill, vill vill! När vi blir rika köper vi dem!

2009-04-19 @ 00:07:57
URL: http://tovan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0