17 April.

Datum:2009-04-17 Tid:19:55:06
Idag fick jag troligtvis ett bra besked. Jag & Ellicka har till 99% chans fått en lägenhet.
En stor och ljus 3a på Krisitiberg. Jag blev kär, vill verkligen bo där. Och så som de lät på
hyresvärden skulle de inte vara några problem alls så länge de var ok att min snälla far
gick in som borgesman. Och de sa han att de var ok. Så jag hoppas verkligen!
Underbar område, massa lekplatser, nära till stan, Maxi & BVC. Elliepelle får ett eget rum.
Jag är verkligen jätteglad! Även fast de är jättejobbigt att flytta ifrån Markus, men jagt tror
de är nyttigt för oss alla i familjen att bo ensamma ett tag.

Sedan gick ja & Ellicka in till staden för att träffa Teddina & Stella. Satt och tjöta enmassa
och bvara njöt av vädret. Trevligt trevligt. Jag gillar Teddina & Stella.
Och för undvika frågan som kanske kommer ställas. Drack jag idag? Nej, jag höll mig
till kex, kakor & vatten.

Kex är gottigt i vårsolen.





Igår var jag & Ellicka hos familjen Thåst och hade trevligt. Hanna tittade även in och vi satt
och tjötade, åt god sallad. Ellicka hade nog jättekul, lekte med Tovans alla barn. Hon fick
verkligen mycket uppmärksamhet, något som jag vet Ellie älskar. Hon var helt slut och
slocknade direkt i vagnen påvägen hem och sov hela natten.  Eller nästan, Ellie vaknar ju
alltid några gånger, men somnar alltid om.

Nu ska jag byta en blöja på Ellicka som hon konstigt nog ännu inte klagat över? Sedan
kommer M hem om några minuter, så då ska vi väl äta allihopa. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ellika är så otroligt söt. Och du vill hennes bästa vilket gör dig till en bra mamma :)



Snälla, hjälp mig att vinna ett stipendium så att jag kommer till Afrika och kan visa att ingenting är ömöjligt bara för att man har diabetes! :)



http://www.bayerdiabetes.se/sv/Dream-Fund/Aktuella-finalister.aspx

2009-04-18 @ 20:09:50
URL: http://jennystefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0