Fortfarande inget internet!

Datum:2008-09-05 Tid:03:24:10

Jag fick frågan idag av Sofia varför jag inte bloggar längre? Och de är för vi fortfarande
inte fått något bredband. Dom där 5 veckor har gått och ett flertal datum har blivit
utlovade att då ska vi få bredband. Bredbandbolaget tycker inte vi ska grina oss så
mycket för att de har inte gått så mycket över tiden ännu. Men hallå eller, de ska inte
ens behöva gå över tiden, och 5 veckor ska de inte ens kunna sätta som normal f
örflyttningtid. Puckoidioter! Hatar Bbb!

Klockan är ganska mycket just och och jag är sömlös. Och för er som undrar gick
lampan i hallen sönder idag. Så i hallen är de mörkt.

Ska skriva ett inlägg imorgon och föröska klippa in lite kort på våran lilla dinosaurie,
iaf låter hon som en hela tiden. Och de senaste veckorna har hon legat som en säl
hela tiden och vill försäka resa sig. De går ju inte ännu, men Ellicka är en jäkel på
situps nu!

Ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag måste få träffa er snart!

Kan du i helgen?

2008-09-05 @ 11:56:52
Postat av: lisa

fan va trist! vi har bredbandsbolaget också o har även vi precis flyttat.. vårat internet stängdes av vid natten till i måndags o i måndags eftermiddag när vi anlände till lägenheten så var det uppkopplat o allt.. trist att det ska va en sån stor skillnad :S

2008-09-05 @ 12:51:43
URL: http://bangxbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0