Lördag, Söndag och Måndag.

Datum:2008-10-14 Tid:01:18:33
Lördagen spenderandes mestadels i Gånghester hos syrran. Jag & Ellicka
fixade iordning oss och syrran kom och hämtade oss och vi lämnde M själv
kvar i lägenheten. Vi kollade på film, drack te och käkade kokosbollar.
Syrran testade även att ge Ellicka ersättning, och de gick väl bra tills jag
var dum nog att göra en entré in rummet och Ellicka kände närvaron av ett
par bröst. Då började hon gallskrika, och ville inte ha ersättninge, hur hungrig
hon än var. Så de blev inte mer att göra än slänga fram en tutte åt henne. Då
somnade hon jättegött med. Sedan när hon vaknat och jag stod och bytte
blöja släcktes ljuset helt, och jag bad syrran tända igen. Försöktet att tända
igen misslyckades, strömmen hade gått. Så efter ett par timmar och en vända
till stan för hämta syrrans sambo så kom elen äntligen igång. De var inte
propparna som gått, utan nåogot större utanför huset.
Ellicka hade en super lördag och var ganska glad hela tiden. Hon var lite
intresserade av syrrans katter, men tror att katterna var mer intresserade av
henne och hennes grejjer. Ellicka somnade i bilen påväg hem och jag och M
trodde att hon skulle somna tidigt för hon gick inte att väcka. Men icke, en
halvtimma senare vaknade busfröet, och då var klockan halv 8. Och så somna
hon inte förens halv 12 igen.

Söndagen var de mes pill som gällde. Vika tvätt, gå coh handla och sådana
saker.  Jag och M fick lite tid över på kvällen att spela en stund.

Idag har de varit full rulle. Ellicka vaknade ganska tidigt och ville inte somna
om. Så de blev att gå upp och titta lite på tv med henne. Hon är altlid så slö
på morgonen, men vill ändå inte somna. Utan gillar att mest sitta i famnen,
kolla lite mot tvn, titta lite mot mig och äta på något gosedjur.
På eftermiddagen tog faktiskt jag, M och Ellicka oss en promenad. Även fast
de regnade, man kände sig så instängd. Så de bar iväg mot kyrkogården.
Ellicka tröttnade dock väldigt snabbt på vagnen, så M bar henne hela tiden.
Även fast de regnade så var de vädligt mysigt.
När vi kom hem blev de pyjamas ombyte för Ellicka. M gav även Ellicka lite
erstättning, och de funkade bra. Tills hon upptäckte att jag satt i rummet, då
blev de samma visa igen. Fram med tutten en stund. M satt och lekte med
Ellicka medans jag lagade Chili corn carne. Jag passade även på att baka
några kakor när maten ändå var igång att  koka på spisen.
Ellicka somnade ganska nyligen, hon vägrade somna ikväll. Men nu sover
hon iaf, men nu kan inte jag somna.


Kakor. Äckligt med socker nu, vill spy hela tiden.


Bild från kyrkgården, även fast de inte syns. Hon såg ut att tycka de var jätte-
mysigt, men på bilden ser de inte så ut. Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0