Dagen blev förstörd för oss alla.

Datum:2008-10-08 Tid:00:31:51

Nu hoppas jag du minns att de var du som reagerade som ett barn och sedan
ljög för andra. Att de var du som börja skrika och var arg för egentligen ingeting.
De var du som skällde och bad mig dra åt helvete. Och även efter jag föröskt be
om ursäkt för något jag inte gjort, något som egentligen du borde be om ursäkt
för. Du behöver verkligen inte höra av dig mer förens du har en fy helvetes
ursäkt tills oss. Jag tänker iaf inte höra av mig mer och du lär inte får träffa Ellicka
förens du har börjat bete dig som någon i din egna ålder!
Hoppas du skäms riktigt mycket över allt du sa och att du fick mig vara jätteled-
sen så stackars Ellicka blev orolig för hon inte fattade vad som var fel.
Fyfan alltså! Hoppas du är riktigt stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0