Skrik.

Datum:2008-05-19 Tid:23:15:39
I vanliga fall brukar Ellicka somna någon gång kring 22-23:30 och sova til 3-5
på natten. Men igår var de andra bullar. Hon började istället skrika vid middnatt
och slutade aldrig. Hon hade inte gjort något i blöjan, ändå bytte jag för att vara
100% säker på att de inte var den. Hon var inte hungirg, utan gallskrek varje
gång jag erbjöd henne något av brösten. Hon var inte för varm, ändå knäppte
jag upp henne pyjamas för vara säker. Sedan knäppte jag den igen efter en
stund. Jag föröskte rapa henne, men hon hade ingeting som kom upp. Jag gick
med henne fram och tillbaka i lägenheten, ingeting hjälpte. Hon verkligen gall-
skrek tills hon var röd och kallsvettig.
Efter några timmar fick jag väcka M, som fått sätte i öronproppar för att kunna
somna, så fick han tahand om henne. Hon tystnade enbart när hon fick ligga
över M's axel. Tillslut blev hon lugn och somnade till, för att vakna några minuter
senare för att äta. Så jag och Ellicka låg uppe tills de var alldeles ljust ute.
Idag har både jag och Ellicka varit jättetrött. Tror dock M var sjukt trött på jobbet
idag med, stackarn.

Kommentarer
Postat av: emily

hehe neej det kan jag inte säga att jag är, hihi men gulligt av dej att skriva så :)

Åh så jobbigt med massa skrik :S
kram

2008-05-21 @ 11:53:09
URL: http://emslo.blogg.se
Postat av: Therese

Usch då stackars er! magtrubbel kanske??

Ha det gott!
Kramar

2008-05-21 @ 15:33:17
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0