Fredag.

Datum:2008-05-16 Tid:23:17:55
Idag har de varit igång helda dagen. Jag kom iofs i säng vädligt sent inatt igen,
och Ellicka vaknade någon timma efter jag lagt mig. Så jag och hon fick ligga
och se på Gilmore Girls tills de var ljust ute. Då när vi väl somnat vaknade vi av
att M skulle gå till jobbet. Sedan sov vi till och från hela förmiddagen, och de
var vädligt skönt att ta igen sig efter natten.

Vi lunch så kom min faster och kusin hit för att hälsa på Ellicka. Hon fick 2
bodies och en tröja. Min kusin verkade tyckte de var väldigt intressant med
lill tjejen och tog några foton på henne med sin mobil. Några på hennes fötter
och några på hennes händer. Han kunde inte riktigt förstå hur liten man kan
vara. Efter dom åkt så kom pappa förbi och lämnade lite saker och sedan åkte
han nästan direkt igen.

En stund senare när jag låg och ammade hörde jag hur någon skrek: "Anna!"
Först trodde jag att de var någon annan som skrek på en annan Anna, men
sedan när jag hörde de ännu en gång så kände jag igen rösten. När jag gick
och tittade ut så stod Teddina och Stella utanför köksfönstret. Trevligt.
Ellicka fick 2 jättefina klänningar. En med vädligt söta djur på.
Sedan stannade dom en stund och vi snackade lite, mest om wow. De tyckte
jag var vädligt trevligt. Inte ofta jag träffar någon av dem. Hoppas att de blir
snart igen.

Ellicka har varit jätte skrikig ikväll. Jag & M misstänker att hon hade magknip,
för verkligen ingenting hjälpte. Sedan sparkade hon hej vilt med benen och
verkligen tryckte ihop sina händer och skrek tills hon var illröd & kallsvettig.
Stackars liten, var riktigt hemskt att se. Hon somnade till korta stunder för att
sedan vakna och skrika sönder sina lungor igen. Nu sover hon iaf äntligen,
och hoppas att hon ska slippa vakna och ha ont igen. M somnade också när
vi låg och såg på Scrubs, så nu är jag ensam vaken och väntar på att tvätten
ska torka i tumlaren.

Kommentarer
Postat av: Tedd

Hoppas det blir snart igen jag med! Var underbart att träffa både dig och Ellicka!

2008-05-17 @ 00:44:01
Postat av: Frida

Hoppas det blir bättre med Ellickas magknip snart! Och att ni mår bra annars! :)

2008-05-17 @ 01:42:12
URL: http://sommarfluga.blogspot.com
Postat av: Anonym

Köp hem minifom?
de flesta små brukar ju ha magknip de första veckorna,inte alla såklart men säkert hälften.
minfom hjälpte för oss otroligt mycket,blev en helt ny bebis!

2008-05-17 @ 08:28:29
Postat av: Stella

Var jättekul att träffa er alla tre :D Ellicka är sååååå söt.

2008-05-17 @ 12:32:20
Postat av: Josefin, mamma till Julia

heej, oh tack så mycket för din kommentar, den värmde verkligen. Jag har ju aldrig träffat dig heller, men du verkar så himla mogen och duktig. Det märks så väl att du hela tiden gör ditt bästa för att sötnosen ska må bra, vilket dessutom syns på henne att hon gör på alla fina bilder på henne. Ni verkar vara en så himla mysig faamilj måste jag säga. Ellicka hade aldrig kunnat få bättre föräldrar en er, du verkar vara en kanon mamam :)pussa på sötnosen från mig. :

2008-05-17 @ 15:24:58
URL: http://wigren89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0