Ellicka 1 månad & veckan som gått.

Datum:2008-05-26 Tid:01:32:47
25 Maj, Ellicka 1 månad.
Liten trött tjej sover hos pappa(och alltid med halvöppna ögon).
M lyckades knäppa lite kort på mig när jag diskade, vårat lilla köksfönster och Ellicka.
image241


24 Maj.
Min pappa, farmor och farfar kom förbi. Min farföräldrar ville se de nya tillskottet och
deras första barnbarnsbarn. Efter deras korta besök, så passade vi även på att åka
till mina morföräldrar för att även visa dom Ellicka. Efter de var tjejen trött och somnade
i mitt knä. På kvällen låg och hon sov på min bröst när vi satt och kollade på Eurivison
songcontest.


20 Maj.
Ellicka somnar och lugnar nästan bara ner sig när hon ligger halv över M's axel.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, du är så duktig.
Världens duktigaste Anna-mamma.
(Bäst dessutom, glöm inte det.)

2008-05-27 @ 00:10:49
Postat av: Frida

Hon är ju bara så söt! :)

...Och jag är ingen hjälte. Tog nyss bort min blogginlägg, annars skulle det bara bli fel... Folk misstolkar så lätt! Och då skulle jag bara bli en ung mamma som folk tycker skulle ha väntat med barn :/

2008-05-27 @ 01:25:39
URL: http://sommarfluga.blogspot.com
Postat av: josefin

Hon är bara för söt måste jag säga:) Hon kommer vara en hjärtekrossare för killarna sen :D

2008-05-30 @ 23:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0