Uppe tidigt.

Datum:2008-03-20 Tid:06:58:15
De är dagar som denna som jag faktiskt önskar att de var jag och inte M
som skulle ta sig till ett jobb eller skola. Nu har jag varit vaken i mer än en
timma pga av att M råkade väcka mig. Kunde såklart inte somna om..
De var för ljust. Jag var inte pigg men inte heller tillräckligt trött för att somna
om. Och vilken ställningar jag en la mig i skulle Skrutten envisas med att
sparka allt h*n kunde i revbenen. Sedan skulle även brösten jävlas med mig
och läcka mjölk på mina nytvättade lakan. När jag satte mig upp så droppade
de mjölk ner på magen så tillslut fick jag nog och gick upp. Tog på mig en
gul klänning, tog 2 godisar och satte mig här.
Nu är äntligen M uppe och jag lovar att han kommer komma försent eftersom
klockan nu är 06:55 och han börjar 07:00. Skönt för honom att de är lång helg
nu så han får sova så länge han(jag) vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0