Söndag.

Datum:2008-03-02 Tid:20:43:31
Blev väckt av telefonen kvart i 10 imorses. Far & Eva ville veta ett exakt mått till
ett fönster i köket som Eva höll på att sy gardiner till. När vi berättat måttet så
vi på. Så M och jag yrade upp och spelade lite Age 2. Telefonen ringde igen
och åter igen var de far på andra sidan som ville berätta att han och Eva var
påväg hem till oss för att fixa lite. Så dom kom och satte upp gardiner i köket.
Eva hade även passat på att sy en köksduk som var i samma tyg som gardinerna.
Vädligt snällt av dom tyckte vi.
Men efter gardinerna var uppsatta så ville far & Eva forstätta att pilla. Så vi fick
alla våra fönster putsade och 2 taklampor uppsatta. Sedan berättade M att Eva
skrubbade hela spisen och diskbänken när jag & far var och köpte nya lampor.
Och de syntes när vi kom hem. Skinande rent. Väldigt snällt.



Bilder från köket. Fortfarande lite tomt. Men bättre än förut.
Känner mig väldigt snäll som bara ger mig soppa innan vi äter mat, M får ingen.
Ändå ger M mig efterrätt. Så han gjorde den goda desserten, och sedan spelade
vi Age 2 tillsammans. Idag har de väl varit en Södag som alla andra Söndagar.
För övrigt kan jag meddelea att jag var och kissa 5ggr inatt efter vi sett klart på våra
filmer. Hur många ggr jag kissade när vi såg på film räknade jag inte. Jag längtar
tills man kan sova en hel natt utan att behöva kissa, för det var lyx.

Jag har inget göstlösen till min bilddagbok. Man måste vara en inloggad medlem för
att kunna besöka min bilddagbok.

Kommentarer
Postat av: Helle

Snygga gardiner :D

2008-03-03 @ 07:36:45
URL: http://hellebulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0