Konstig känsla.

Datum:2008-03-12 Tid:14:56:22
Känner mig "konstig". Vet inte hur jag ska beskriva det bättre. Jag känner mig
matt och trött, fast jag gå och lägga mig i sängen skulle aldrig kunna somna nu.
Jag känner mig skakig, fast jag skakar inte. Känner mig allmänt "konstig" och vet
inte ritkigt vad som är fel. Har ju känt mig nervös och konstig inatt för att jag trodde
att de var dags för bebisen att komma ut. Men nu känns det inte så, nu är de
någon känsla som jag inte alls kan beskriva. Jag har ju inga förvärkar eller något
sådant, så de kan väl omöjligt vara på G. Önskar hur som att känslan försvinner
snart. Känns som jag ska hoppa ur skinnet när som helst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Precis så kände jag dom sista veckorna i min graviditet också, ända tills jag födde. Jag trodde hela tiden att det var dags och jag gick och letade symptom.

2008-03-13 @ 11:50:04
URL: http://discoemix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0