IKEA.

Datum:2008-03-01 Tid:21:22:47
Trött.
IKEA idag var inte långvarigt. Men vi fick ändå i oss en lunch och alla saker vi
skulle ha med oss hem. Gardinhållare. Spjälsängen + några uppsättningar av
påslakan. Madrass, täcke och kudde. M fick äran att välja färg på sängen, trä
eller vit. Jag tycker båda är fina, M tyckte den i trä var finast. Så det fick bli så,
en Gulliver i trä. Tur var väl de, för dom vita var slut på lagret.
Vi har iaf plockat upp sängen och skruvat ihop den. Så nu står den i ena hörnet
i vårat sovrum. Ganska onödigt, eftersom bebis inte är beräknad ännu på 6 veckor.
Nu ska vi se en film och sedan sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Gulliver är kanon! :) Viggo stormtrivs i sin! Dessutom är den snygg & enkel och kostar inte skjortan ;)
Kan rekommendera Vyssan Lull-tassar också, då kan man gunga spjälsängen lite och det tycks vara en stor hit hos små bebisar! :)

Ang. att vara trött på den stora magen.. Jag förstår dig fullt ut, jag var likadan när jag var höggravid. Och det är nog ganska naturligt, man är ju inte världens smidigaste och en stor mage för ju med sig massa problem som ryggbesvär osv.

2008-03-01 @ 22:08:52
Postat av: Therese

Inte alls onödigt att börja "preppa" för bebisen våran Tyra var beräknad till den 1 feb. men kom den 15 januari så man vet aaaldrig :-D

2008-03-03 @ 18:27:55
URL: http://familyliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0