6 Mars.

Datum:2008-03-06 Tid:18:38:38
Japp. Det blev 2 pyjamasar till skrutten. M valde en gul han tyckte om, så jag
följde i hans spår och tog en Dinsey-pyjamas också. Vi hittade även 2 vita
mössor och 2 vita kortärmade bodies. När vi kom in på H&M's barnavdelning
såg i att den mjukisdressen vi köpte sist vi var där sålde nu ut för halva priset.
Något jag först blev lite småsur av, att vi betalat fullt pris för något andra nu
kunde köpa för hälften. Men sedan kom jag på hur bra de var att dom reade ut
dom, för då kunde vi köpa en till i annan färg. Så det gjorde vi, köpte en mjukis-
dress i ljugrönt. (Även fast den ser ljusgul ut på bilderna.)




Försökte även knäppa några bilder på magen, men det blev ingevidare bra.
Är så fruktansvärt klumpig och osmidig nu, så det blev bara dåligt.
Men i en smutsigspegel(som nu är tvättad), blev de 2 bilder på magen i den
sista dagen i v.34(33+6).




För övrigt kan jag berätta att när hon på förlossningen berättade för mig att
2 alvedon tar bort huvudvärk och förvärkar så ljög hon. För jag har tagit de,
som hon sa. Och denna molande "mensvärk" fortsätter lik förbannat.
Så typiskt, de går inte rikitgt att slappna av. Hoppas innerligt att de stoppar
innan jag ska sova. M är inte hemma heller, han fick chansen att jobba över
till 21 idag, och den tog han. Extra pengar = väldigt bra för oss.
Men det är jobbigt att vara ensam hemma när jag har ont, blir nervös då.
Men vafan, jag får väl bita ihop och ta det som en kvinna.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin mage!! :)

Alvedon hjälpte inte mot mina förvärkar heller.. Inte heller varm dusch eller rörelse hjälpte, som många påstår. Ibland undrar jag om folk vet vad som snackar om ;)

Jättesöta kläder också!!

2008-03-06 @ 23:30:45
URL: http://missflodstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0