27 Mars.

Datum:2008-03-27 Tid:13:59:01
Dagen började dålig med att M glömde säga hejdå i morses när han gick. Jag
låg i sängen och väntade på den där morgonpussen med råkade slurma till. När
jag sedan vaknade, en halvtimma senare var de helt knäppt tyst i lägenheten.
Jag smög mig ut och och såg och M's skor och hans mammas saker var borta.
Snällt tyckte jag, alla andra dagar har han ingra problem med att väcka mig och
säga hejdå. Men idag hade dom båda bara gått hemifrån utan att säga hejdå.

Sedan har M's bästa vän gjort något riktigt elakt. Han har fyllt på våra Wow
account. Som Alex skrev: "Det är som att ge en person som slutat knarka
en massa knark
", och ja, jag håller med. De tog bara några timmar innan jag kom
på mig själv sitta vid datorn och smygspela. Och nu kommer de sista veckorna jag
& M har för oss gå åt till wow, de kan jag lova. M & M ska tydligen ha lan här i helgen,
så då kommer dom bara spela enmassa. Och eftersom M's mamma sov här inatt,
och kommer att göra de på måndag så kommer de betyda att vi inte får en stund
själva. Och jag som tyckte vi hade de mysigt nu i helgen när vi satt och spelade Zelda
tillsammans i soffan. Då var de inga skåp i mellan, bara någon kudde då och då.

Sedan när jag nyss tittade in på BT's hemsida så såg jag till mina fasa på första
artiklen
att Evas pappas klockbutik i stan idag har blivit rånad under lunchrusningen.
Och klockor för en halv miljon har blivit stulna. Blir riktigt ordentligt sur. Den klockaffären
är de enda den mannen har. Jävla idioter, orka att folk ska förstöra hela tiden.
Jag får nog en uppdatering ikväll från far eller Eva. Hoppas iaf att Björn & Klas är okej.

Fikan igår med Fia, Hanna & Tovan var riktigt mysig. Något jag tycker att vi måste
göra om snart igen. Vi alla träffas alltför sällan, och de är tråkigt. Och sedan när
Tovan sa att hon har fudnerar på sluta blogga blev jag ledsen. Jag älskar hennes
blogg och kollar minst någon gång per dag om hon inte uppdaterat. Så skulle den
försvinna skulle jag tycka de var riktigt tråkigt.

Nu ska jag äta M's biskvi som straff att jag inte fick ett hejdå i morses.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-03-27 @ 14:19:32
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: SAMAN

svar: haha oj, tack så mycket! :)

2008-03-27 @ 14:49:37
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0