Nu är det ljust ute.

Datum:2008-06-19 Tid:05:03:14

Min superbra plan jag hade planerat fram för mig idag gick i krasch redan i morses.
Jag satt såklart uppe till klockan 5 igen och spelade wow, eftersom Ellicka ändå låg
och sov så gott brevid sin far i sängen.  Hade de inte varit wow shudown då alla
serverna startas om så hade jag troligtvis suttit uppe en bra stund till.
Hursom, min plan att diska, tvätta, städa och packa inför helgen blev ju inte av. Så
imorgon, eller rättaresagt idag blir de otroligt mycket för mig att göra. Plus att jag
ska klämma in en dusch i schemat.

Mellan 3-4 ska vi åka ner till Varberg. Jag hoppas verkligen att Ellicka pallar att åka
bil så länge som de faktiskt tar. Hon har ju bara åkt korta resor än så länge.
Hem från BB, till affären eller hem till mormor & morfar. Men dom gångerna hon väl
åkt bil att hon suttit helt lugn och bara tittat, eller så har vi inte hunnit mer än starta
bilen så somnat hon på en gång.

Idag var jag & M nere i stan med Ellicka. Vi träffade upp M's kamrat Gurra och hans
mammas hund. Hunden var förövrigt söt men galen, och föröskte valla varenda bil
som körde i centrum. Nere i stan mötte vi upp Hanna, Fia, Paaso & Sebastian.
Så medan M, Gurra & hunden satt utanför och var manliga. Sprang vi omkring som
höns inne på H&M och Gina. Hanna bar omkring på Ellicka, medans de andra 3
sprang omkring i full gallopp och betalade i kassan åt mig, eller letade kläder åt
mig. Allt för att besöket skulle gå så snabbt som möjligt, eftersom Ellicka inte står
sig så länge utan mat. Jag gick iaf hem med 1 kofta, 1 linne och 1 klänning.
Jag & M passade även på att gå till city för att handla lite mat & blöjor. Dock fanns
inte dom blöjorna vi brukar ha där, så de blev inga blöjor. Och mat blev de inte heller.
Istället gick vi därifrån med smoothi igridienser, cola och chips. Nyttiga familjen.

Nu ska jag snart stänga ner wow och vila, för annars kommer jag aldrig orka med
dagen. Och de vore inte snällt mot min lilla Ellicka. Hon har förövrigt varit en riktigt
liten gnällis ikväll. Så jag låg och förökte natta henne från 21-01.
De är verkligen hemskt att se henne ledsen och trött, jag hatar att inte kunna hjälpa
henne.


Kommentarer
Postat av: Tedd

Anna! Vad gör du nu veckan efter helgen? Vore kul o träffas :D Vi skulle kunna ta det när det är sol nångång, bara ta en promenix typ :)

2008-06-19 @ 19:59:37
URL: http://worldofteddi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0