Vagn inköpt.

Datum:2008-01-10 Tid:19:18:17
Idag har vi faktiskt köp en vagn. En vagn jag aldrig skulle få för mig annars att
köpa, men tack vare min far så kollade vi faktiskt på den och slog till.
En beganad vagn från '03. Med både sitt & liggdel. Parasol, skötväska och regn-
skydd fick vi även med. Och den trevliga familjen som sålde vagnen slängde
även med en BabyBjörn bärsele, babygym och en babysitter.
Allt som allt gick det på 1000kr. Så vi kom undan vädligt billigt, med en vagn
som faktiskt både jag och M gillade. Kanske inte färgen, men sååå gräslig var
den inte, utan jag ska ju alltid bara överdriva.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket kap ni gjorde! Själv köpte vi vagn för närmare 7000... Det är ju så man blir svimfärdig bara man hör hur mycket det gick på :-o

2008-01-12 @ 14:54:56
URL: http://missflodstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0