Ingen sömn.

Datum:2008-01-06 Tid:18:35:52
Uppe hela natten igen. Och när vi alla väl rann ner i sängen, så kunde jag inte sova.
(Micke sov dock på en madrass i vardagsrummet.) Först kunde jag inte sova för att
jag gått över tiden lite och blev mer övertrött, gick på sista energin och ville sjunga
för M. Sången, om man nu kan kalla de så, gick inte hem och M somnade.
Så jag fick se Gilmore girls, i tron på att faktiskt kunna somna. Jag var ju trött.
Men 3 avsnitt senare hade jag fortfarande inte somnade. Började småslumra
lite under 4 avsnittet. Men när de var slut började bebisen. Sparka, vrida och
vända på sig. Visst, de är jättemysigt när han/hon är igång, men när jag är jättetrött
vill jag inte ha hårda slag här och där.
När tillslut bebisen hittat sina favoritplats(med rumpan utstickande vid min navel)
så började katten. Mjauade, riktigt skrek. Klättrade i blomman, hoppade på dörren.
Upp och ner från fönstrerna. Fick panik tillslut, trodde jag skulle svimma.
Hon slutade när M & M gick upp, så hon fick sällskap. Medans jag låg kvar i sängen
och försökte somna. Men icke, ingen sömn för mig ännu. Ska steka lite blodpudding
och försöka sova. För annars kommer jag nog däcka på skrivbordet när som.

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0