Grinig gnällspiksdag.

Datum:2008-01-30 Tid:18:21:06
Idag ville jag åka och köpa en kamera, men så verkade de ju inte bli.
Tycker de är så jävla tråkigt att inte kunna ta några kort, och att inte ha några
kort från graviditeten. Sista tagna korsten är i vecka 15, nu är jag i vecka 29.
Så de är ju lite skillnad på magen.

Idag är jag på sådant där jobbigt humör. De bara kryper i kroppen på mig.
Jag har huvudvärk och allt känns bara jobbigt och fel. Jag hatar det. Jag vill
sova, men de kan jag inte. Jag vill spela wow, men är för trött på det.
Jag vill se på Gilmore girls, men de orkar jag inte, är trött på kunna varenda
replik utantill. Jag skulle kunna tänka på att se på Grey's Anatomy, men de
tycker jag känns för seriöst för att se på idag.
Ja usch, idag är jag ritkigt gnällig, och för mig är allt riktigt jobbigt.

Jag vill ändra design på min blogg, men jag vet inte hur man gör. Irriterande.
Fattar de inte varför de ska vara så svårt. Orkar inte rosa bakrund mera.

På menyn ikväll står de ungefär samma som igår. Kycklingfile, ris & currysås.
Dock är salladen slut. Så jag får väl fixa ärtor och kålrot. Jag är vrålhungrig nu.
Men M är i Kara just nu, så jag får vänta tills dom spelat klart. Annars kan vi
inte äta tillsammans.

Bebisen rör sig inte speciellt mycket längre, och de är jättetråkigt. Den lyckas
sparka, eller slå iväg upp i revbenen ibland. Eller sträcka på sig i magen så
de känns som mid hud ska spricka. Dock har jag inga bristningar på magen
ännu, och de får vi hoppas på att de inte kommer heller. Tycker iaf att de är
tråkigt att bebisen är så lung nu, blir nästan lite orolig. Men dom tyckte inte på
förlossningen förra veckan att jag skulle oroa mig, så jag får väl inte göra det då.
Igår när vi gick och la oss kände vi bebisen. Vi tror nog att de kan varit en liten
axel som stack ut. Sen väckte M bebisen, så att han/hon flyttade på sig.

image98
Alldeles för seriöst för mig idag. Fast man kanske ska se de ändå?

Kommentarer
Postat av: gila

kan hjälpa dig med din blogg om du vill, att designa den alltså :)

2008-02-04 @ 02:28:25
URL: http://KLASSIKER.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0