29 Januari.

Datum:2008-01-29 Tid:18:31:49
Senaste dagarna har de varit mycket wow, och mycket sömn. Blodtrycket är
lågt, och de känner jag verkligen av. Blir svimfärdig lite då och då. Fick blackout
igår när jag satt vid datorn med M, skitläskigt. Sådant brukar oftast hända när
jag reser mig upp fort. Men men, BM sa att de inte är något farligt, bara läskigt.

Idag nalkas de kycklinfilé, ris och currysås med massvis med sallad. Jag har
blivit helt galen i sallad de senaste dagarna, och vräker i mig på kvällarna.
Efterrätt blir de nog glass, grädde och chockladsås. Underbart.

Wow får stå för underhållningen ikväll, som vanligt. Kommer dinga 62 idag med
min paladin. Alltid något att se fram emot. Inte långt kvart till 70 nu.
Fick iaf äntligen gjort alla mina quester så jag kunde få min epic pala mount igår.
Och ni som inte spelar wow förstår inte hur jobbigt de är att få den hästen.


Sen är jag fruktansvärt irriterad på folk som känner M, som M måste tjata på,
men de ändå tycks går rakt igenom huvudet på. Vore ju bra om M fick tillbaka
sina pengar. Bara för ditt liv är rörigt nu, så behöver du väl inte röra till vårat?
Det var ju kul att du ringde idag när du var på banken... Eller har din bank nattöppet?
Jag vill helst inte lägga mig i, men de känns som om de börjar behövas nu.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul med tjejer som spelar wow, jag spelar lite grann ibland, spelar på killens konto :D

2008-02-05 @ 21:17:40
URL: http://lilleplutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0