15 Januari, idag går mjölken ut.

Datum:2008-01-15 Tid:17:20:53
Slö dag idag. Ett flertal filmer har hunnit bli sedda, och jag antar att jag och M
lär se några till. Dock måste vi knalla oss bort till Coop och köpa lite saker,
men jag fick skoskav igår, och har inte direkt suget att dra på mig stövlarna idag.

Vi har förövrigt sett Quentin Tarantinos film "Death Proof", den var bra. Han
lyckas ju får en sådan mysigkänsla över sina filmer. Dock nu när jag är gravid
har jag blivit mesig och känslig, och tyckte den filmen var rå. Och den är inte
specillt rå om man jämför med vissa scener ur Kill Bill.

Jag har inte hört något från far & Eva, så jag vet inte hur min lilla katt har det.
Men förhoppningsvis har hon de bra i deras hus. Lite tomt hemma bara.
Ingen som skriker efter mat på morgonen. Ingen som sover i sängen när man
ska gå och lägga sig.

Nu ska jag platta mitt risiga fågelsbo hår och kanske ta mig en kopp te.
Idag är de bara 93 dagar kvar till BF!


Kommentarer
Postat av: Granis

alla säger att hennes ögon är lika mina så jag får väll säga tack :D

2008-01-15 @ 22:11:18
URL: http://granis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0