30+3.

Datum:2008-02-11 Tid:23:46:01
Jag hatar huvudvärk. Men det är vad mitt huvud får vad jag än gör.
Varken blodtrycket ett blodvärdet ökar, och det suger, för jag är konstant
trött och svimfärdig. Jag vill verkligen bara att bebisen ska komma ut nu.

Någon som vill ge ett jobb till en 7månaders gravid tjej? Eller tills henns
sambo? Vore skitsnällt. För idag får man inga jobb, för det finns inte.
Man har man inte jobb så får man inte göra någonting.

Usch, jag är bara allmänt sur för att jag är så låg fysiskt. Min vänner har
lov nu, och kan träffa mig. Men jag är trött och dåsig hela tiden. Och bebis
vägrar låta mig sova, utan tycker det är kul att leka "sparka mamma så hårt
det går i hennes revben eller urinblåsa". Jag gillar inte den leken.

En granne har varit här och plingat på 2ggr idag, men vi har inte vågat öppna.
Han ser så jävla läskig ut. Han kanske var här för råna oss?
Nu är jag dock väldigt nyfiken på varför han har vairt här.
Är vi, som aldrig har besök eller spelar musik för högljuda? Det är iof inte
vi som dammsuger halv7 på morgnen, eller springer omrking och hoppar
klockan 5 på morgonen. Det är han, den långhåriga läskiga typen.

Ja, det här var ju inte ett sådant där glatt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0