Yttligare en tidig morgon.

Datum:2008-12-06 Tid:05:40:49
14 minuter över 5 var klockan på min mobil när jag steg upp i morses. Ellicka vaknade
och hade kissat och var hungrig. Så hon gallskrek under blöjbytet så tårarna sprutade
och hon var alldeles röd i ansiktet. Sedan när hon väl fick tutta lunga hon sig och
somnade om. Dock kunde ju inte jag det. Låg och försökte ett tag, men de funka inte,
så då lyssna jag på mp3 ett bra tag. Lyssna igenom 2 Smiths plattor och lyckades
ändå inte somna. Så istället för ligga där i sängen rastlös var de bättre att stiga upp
tyckte jag. Känns konstigt att gå upp så tidigt på en lördag. Speciellt eftersom de inte
alls var längsedan jag bruka gå och lägga mig vid denna tiden. Bara några dagar sen.

Igår var Ellicka uppe från kvart över 5 till klocka 10 över 8. Då hade hon bara sovit 2 timmar
(inte på samma gång) där i mellan. Men inte var hon gnällig en enda gång för det. Jag
gick och la mig samtidigt som henne. Hade ändå så jävla tråkigt, så orkade inte föröska
hålla mig vaken under kvälls ammningen. Vaknade vid kvart över 2 och hörde att datorn
fortfarande var igång så gick upp och bara stängde av den igen. Nattens drömmar har
förövrigt sugit rejält. Ingeting jag ska gå in på och berätta vilka  och vem som var med
och vad som hände. Jag är iaf paraniod och de är sanslöst jobbigt.

Nu ska jag käka frukost och försöka se lite Desprate Housewives. Sedan hoppas jag
Ellicka vaknar snart, för de är så tråkigt att vara ensam. Och efter de märker vi vad våran
lördag kommer bjuda på.



Bra med musiksällskap när man har tråkigt på nätterna. Marr & Morrissey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0